torsdag 5 november 2009

Bitter

oj va bitter jag lät i mitt senaste inlägg... o det va jag nog oxå.
När jag blir trött o inte får sova börjar jag tänka på allt jag tycker är skit och så blir jag bara ännu mer trött på ALLT!

men men., vi fick allafall sova, från 00.30 till 04.30, sen från 05.30 till 9.10.. såååå skönt!
fast jag va ändå som en zombie när jag vakna..

blev lite gladare när jag såg att det snöade!. wiiie!, men nu kommer det mest regn ner... "kul" om det här fryser på!

Va iväg en sväng till Coop o handlade., ska ha besök av några andra mammor som jag lärt känna, det ska bli jättetrevligt... ibland är det skönt att vara m andra som oxå är intresserade utav att prata antal bajstillfällen/dag , blöjor, nappar osv osv...

(.....fast bäst tycker jag ändå om att vara med min A *love you*)

nähäpp, ska röja undan lite här nu då... så det ser lite fint ut när dom kommer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar