måndag 2 november 2009

usch o fy...

vilket jäkla skitväder det är ute!

va ute en sväng m hundarna... stackars Bernard höll ju på att blåsa bort... haha..
tur att Bella står stadigt på jorden allafall!...

mörkt o ruggigt är det oxå... tackar gud för mitt val av hundar (okej nu har jag ju bara den ena hemma).. känner mej aldrig rädd fast jag går på ställen man förmodligen skulle undvika kvällstid annars.

uppskattar kvällspromenaderna mkt... då pluggar jag in hörlurarna, på med Bandit på hög volym, o bara går o tänker på annat än blöjor,nappar o ersättning.. , även om skruttis är det bästa jag har o jag mer än gärna tänker på allt som har med henne o göra är det skönt att få komma iväg!

inatt hoppas jag på mer sömn, för imorrn ska vi till Ikea jag o min A...
är så mkt jag behöver köpa hem..
längtar att få iordning allting... så vi kan börja känna att det är vårat hem ngn gång... varken jag lr D har fått den känslan ännu, men vi har ju haft en hel del för oss som tagit upp tiden ... som att föda barn tex... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar