fredag 13 november 2009

Fredag den 13e

...o än så länge har inte skit hänt :-D
men jag är lite skrockfull,... så har inte andats ut ännu..

idag har varit en fullproppad dag..

först va vi i gubbängen o fikade men He o E-Li, va mkt trevlig..
sen kom Em, o vi åkte till Ica o köpte massa skit till vårat fredagsmys... beach 2010.. here we come! haha...

körde min kära man o hans kompisar till båten... dom ska på Banditkryssningen.. jag är avundsjuk.. som fan!... men men... nästa gång, då!

o jag har en trevlig kväll allafall... har fått bejaka min barnsliga sida.. ;) o jag får lite hjälp med min dotter...
o sen är det ju Idol ..
-calle, ska jag lämna min man o komma till dej!?... hahah!

1 kommentar:

  1. Jäpp fredagen den 13:e fick lillfisen feber.. & nu lutar det åt öroninflammation. Skyller på detta förbannade datum ;)

    SvaraRadera