måndag 2 november 2009

lösspringande hund..

det finns en hund här där vi bor som alltid är lös, när man minst anar det så kommer han springandes i skogen... alltid sådär härligt glad!
första gången jag träffa på han ringde jag upp hans ägare, men dom sa att han alltid sprang runt sådär o kom alltid hem tids nog..

lät min ena fröken få leka av sej lite med han idag, dom hade superkul!
... värre hade det varit om jag hade haft min madam hemma... haha.. hon är ju inte jätteförtjust i andra hundar, fast man vet ju aldrig...

kan iofs dock tänka mej att andra hundägare är tokiga på den här hunden... alla vill väl inte gärna ha en nos i röven.. ;)

pratade ett par ord med min mamma förut.. hon är så klok min kära mor :)
jag hoppas att min skruttis blir lika nöjd med mej som mamma som jag är med min...

har funderat mkt idag... mamma säger att jag inte ska göra det, men det är svårt att låta bli...
usch, jag vet inte... jag kanske gör en höna av en fjäder, kanske inte?!....

nu sover min lilla skrutta, ska se om jag hinner ta en vals med dammsugaren innan jag lagar mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar