måndag 9 november 2009

träning m vovvarna!

jag känner verkligen för att komma igång o träna med mina hundar!
vill gå på kurser o träningar med dom... varje söndag när jag är på träningen tycker jag att det är skitkul o jag njuter verkligen(ah, okej, inte igår.. haha)

kommer att få hem min Roxie till nyår... hon är riktigt rolig att träna med.. så himla duktig o lyhörd!
vill börja en spårkurs med henne

vore så kul att han ngn o träna med bara..., känner inte direkt ngn som har hund, o dom jag känner har ingen lust att träna... dom har så himla duktiga hundar redan.. hahaha!
nää, så är det inte... men ajg upplever att folk gärna säger att dom vill, men det blir aldrig av..

kanske skulle kunna fråga nån på hundkursen.. men jag vet inte om jag vågar :)

va så himla kul när J bodde här i Sthlm o vi va ute med hundarna!

2 kommentarer:

  1. Vadå ingen som vill träna!? Jag vill gärna träna lite mer me min =) Säg bara till så e jag på =)

    SvaraRadera
  2. Aaa det va skoj :) Men vi hann aldrig så långt att vi kunde börja träna med hundarna. Saknar dig! O allt skoj vi gjorde! Bäst i sthlm är du :)

    SvaraRadera