söndag 8 november 2009

Pinsamma hund!

Va på träning med Bella idag...
hon brukar alltid sköta sej väldigt bra.. även om hon är sådär intresseras utav det vi gör så är hon allafall lugn o skötsam, o hon har alltid varit en av dom snällaste hundarna på kursen, medans flera andra har varit rejält tokiga..

men idag... från ingenstans , mitt i en övning, får hon fnatt... reser ragg, börja skälla o morra som en idiot... hoppar fram o tillbaka... ja,ungefär som besatt..
o vägrade sluta :/

jag fick gå ifrån en stund för att lugna ner henne, när jag kom tillbaka så vart det samma sak igen...

väldigt pinsamt.... alla bara stod o glodde.. sådär som bara grupper m folk kan göra!..

fattar inte alls vad som hände, jag hoppas att det har med hennes löp att göra...
för en sån där knashund vill jag inte ha.. ;)

1 kommentar:

  1. Löpet ja det kan göra saker o ting tokigt i hundens lilla hjärna! :) //Jeanette

    SvaraRadera