onsdag 4 november 2009

snö?

undra om det kommer ngn snö inatt!?..
vore ju himla mysigt! älskar snö.. synd bara att den aldrig ligger kvar längre.. blir väl till att åka uppåt landet för o få snö på riktigt kan jag tro..
va fruktansvärt kallt när jag va ute m hundarna o gick, o det kom små snökorn, men inget som la sej såklart..

iofs vore det ju bra om det inte kom snö, har inte hunnit på vinterdäcken på bilen ännu, måste fixa på verkstad för det är punka på det ena däcket.... detta har jag ju vetat om lääääänge, men men.. har annat som tar lite tid nu ;)

tog ett varmt bad efter promenaden... vi har ett bubbelbad här hemma, men använder det så himla sällan, synd egentligen!
när man inte har badkar vill man ha, o när man väl har det så står det mest o samlar damm :)

satt o pussades med min goa dotter, o hade henne upp i luften ovanför mej, o hon spyr.. rakt på mej. ..MYSIGT!
igår bajsade hon ner hela min tröja.. hade henne på skötbordet o skulle byta... prutt sa det o hela min tröja va full med bajs.. det va en av få gånger jag sett D riktigt glad.. haha

sitter o funderar på om det kommer bli ngn sömn inatt... hoppas hoppas att hon tänker sova, hon sover inte ännu allafall...
jag blir verkligen helt knullad i huvudet av ingen sömn..
o imorrn ska jag ha lite andra mammor (o blivande) på besök här hemma.. 5 mammor o 5 barn, fullt ös!
men det blir nog supertrevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar