måndag 16 november 2009

Julklappar...

åh va jag hatar att komma på julklappar!
dom vi ska köpa till är så oerhört svåra att köpa till... jisses!
en har jag köpt... den va enkel.. men resten!?..

okej, skruttis kommer bli lätt oxå.. hon bryr sej nog inte så mkt vad hon får .. haha!

kommer väl bli som alla andra år.. jag springer runt som en idiot, bland dom andra idioterna,den 23e dec o har ingen aning om vad jag ska köpa..
o att jag har mammapenning just nu gör det ju inte mkt roligare att shoppa loss.. men men... det ordnar sej nog....

Idag bokade jag o A en kryssning :-D , den 11dec bär det iväg.. shit va kul det ska bli... dels va det väldigt längesen vi festade ihop, o sen ska det bli underbart att få komma bort lite..
jag älskar min dotter o jag älskar min man, men... det ska bli såååå skönt ;-)

idag har jag umgåtts m A hela dan... blir så himla lycklig av att få vara med henne.. :-D
o hon va så gullig att hon lagade mat till oss.. gott va det!...

imorrn ska jag till prästen o parta om skruttans dop i helgen...
då kommer hela min kära familj... underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar