onsdag 4 november 2009

undra om ngn är avundsjuk

på mitt liv?

sitta uppe hela nätterna, för att sen få sova typ 2 timmar, o gå upp tidigt på morgonen,ha hand om barnet, städa lite, lite mer barn, laga mat, ännu mera barn,tvätta,mer barn, handla, sen barn, ja, o sen är det kväll igen o då sitter jag här i soffan m en unge som vägrar sova... o så går det runt!
wiiie... lucky me!

o emellan allt det här ska jag aktivera hundarna oxå..

men men.. det är väl självvalt allting så bara att bita ihop o dra på det stora smilet o se jävligt lycklig ut!

1 kommentar:

  1. Usch vännen, man kan lätt känna så när det är jobbiga dagar och man inte får sova ordentligt. Vi är alla olika och jag är också en sån som behöver sammanhängande sömn för att fungera bra. Den enda tröst jag kan ge är nog att det blir bättre så småningom med det.. sen kan jag väl säga att livet inte längre är lika impulsivt och det håller jag på att vänja mig vid än haha ;-)

    SvaraRadera