fredag 6 november 2009

jag vill, jag vill, jag vill

göra en bröstoperation! :)
jag frågade D om han inte kunde ge mej det i present?

hmm... fick inget riktigt svar.. då undrade jag om han inte ville ha en fru m snygga tuttar! haha...
o jo, det ville han ju...

men han tyckte då att jag skulle städa o hålla snyggt resten av mitt liv hemma...
-jaha?! som att det inte redan är jag som gör det då??

hoppas hoppas tomten kommer med ngt fint till mej på julafton.


kollar på Idol...
shit, skandal att Mariette sitter istället för Eddie.. tss.. både han o Rabih va skit ikväll!
hon är ingen större favorit hos mej, men hon är bättre än dom där 2 ihop..

åker hon ut tycker jag det borde bli åldergräns på röstningen.. haha.. så alla småflickor slutar rösta på "söta" (???) pojkar..

aja, egentligen är jag glad så länge min Calle är kvar... *mums*

3 kommentarer:

  1. jag vill me ha nya tuttar, har igentligen en tid för op men måste avboka då sambon köpte en soffa m.m. istället :( lagt 20.000 på lägenheten på två mån men tuttar ar vi inte råd me... *ledsen*

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha, men väntar till barnafödandet är klart sen jäklar ska här fixas till både mage och tuttar haha =D

    SvaraRadera
  3. Nya tuttar!? E du helt tokig, du har väl fina tuttar!? :)

    SvaraRadera