lördag 7 november 2009

Idag...

är jag på rätt dåligt humör!
känner mej ledsen o besviken...

jag fattar inte vad jag ska göra för att få det o bli bra?.. är svårt att kommunicera med en mur..

jag får oxå för mej att det är allt mitt "fel".. att jag eg bara borde hålla käften o vara nöjd!.. att jag inte borde klaga så mkt, saker o ting kunde ju vara värre....eller?

får aldrig några svar på mina frågor... dom besvaras bara med -om du vill! - gör det!- jaha, om det är det du vill så får det väl bli så...

inga egna känslor lr tankar...!. jag blir galen... jag vill o försöker finnas där för att hjälpa o stötta, men får inget för det...
..blir bara arg på mej...

jag bara hoppas att allt blir bra... för jag vill ju det här, mer än ngt annat.., men samtidigt är jag inte mer än människa.
jag orkar inte ta hur mkt som helst, o jag orkar inte vara stark för alltid...

2 kommentarer:

  1. Man ska aldrig tvinga sig att vara nöjd när man inte är det! Prata, prata, prata!!

    SvaraRadera
  2. men om personen bara vägrar prata då?...
    jag har försökt så många gånger... samma sak varje gång..
    *tystnad*

    SvaraRadera