onsdag 11 november 2009

Spruta..

idag fick min lilla skrutt sin 3mån vaccin, hon va så himla duktig! grät bara lite när sköterskan stack, men gick lätt att trösta..
sen började hon "snacka" väldigt mkt o högt.. nästan som om hon skällde lite på sköterskan som gjort så mot henne.. haha
hon är verkligen ett charmtroll min lilla skitunge!

unge förresten.... vet att det är en hel del som tycker att det är ett negativt ord.. själv tycker jag att det är gulligt! :D , o skulle aldrig bli sur ifall nån kallade mitt barn för unge..
va ska man säga då.. --åh, du lilla skitbarn!... lilla busbarn!... ser o låter ju skitfångigt..

nää, fram för mer "ungar" :)

snälla Em följde med mej till BVC , tror jag behövde mer stöd än barnet.. haha
sen fikade vi... på ett fik där ägaren inte ens visst vad hon sålde för kakor,,inte heller kunde hon göra en latté...
men men... vi hade trevligt allafall :)

vi va även på Tacobar innan, det va mumma... förutom chipsen... dom smakade papp lr nåt..

nästa gång får vi välja med lite mer omsorg! :)

va ute på min kvällsrunda m hundarna oxå.. Bella va så duktig!!. :)
kan nog bli hund av henne oxå...
o hon har helt klart snyggaste scarfen...en orange som det står "jägermeister" på... :D

får väl se hur hon sköter sej på träningen på söndag.. hmmm..

Skruttans snälla faster ska vara barnvakt..

...för pappa kommer nog vara mer död än levande.. o det beror inte på sömnbrist, utan han kommer nog ha ngn form av alkoholförgiftning.... jag vet hur det går till på dom där rockbåtarna..
o jag vill, jag vill, jag vill följa med jag oxå!!!!!
ahhh.. hade jag vetat innan att jag inte skulle amma så hade jag åkt... men men, nästa gång, då kommer jag... fullare o gladare än nånsin!

4 kommentarer:

  1. Hade fruktansvärt trevligt idag =) Men som sagt nästa gång får vi välja fikat med lite mer omsorg =)

    SvaraRadera
  2. Alltså va e d me er o dom där färjorna? Jag fattar inte, hatar att åka båtarna, blääk. Fast iofs har ju aldrig festat på dom. Bara åkt över.

    SvaraRadera
  3. haha!
    ska vi åka en gång du o jag då? :D

    SvaraRadera
  4. Vi måste väl testa det kanske då!?!?!

    SvaraRadera